Kompromissløs bilpleie
Vi fikk forespørsel om å designe en visuell profil for den helt nye serien med bilpleieprodukter for Turisimo og pakningsdesign for alle de ulike produktene i serien. Dette er produkter for bilnerden som ønsker å bruke de aller beste produktene til vedlikehold av bilen. Når bilpleie blir en lidenskap – og produktet skal ose av kvalitet!
Det er et stort utvalg av bilpleieprodukter på markedet. Det var en viktig forutsetning at emballasjen til Turisimo skulle skille seg ut i mengden. Utgangspunktet for den visuelle profilen var å lage en profil som gjenspeilet kvaliteten og raffinementet i denne produktserien. Målet var å skape en visuell profil som utstrålte eksklusivitet, lidenskap og eleganse. Vi designet en hel serie med pakningsdesign, alt fra flasker i ulike størrelser, esker og emballasje for tekstiler til bruk for bilpleie.
«Turisimo is created by and in collaboration with enthusiasts, retailers, professionals and chemists. The goal has always been to develop a complete range of high-end car care products. We wanted to develop car care products with only two important thoughts in mind: quality and sustainability.
At the same time, quality and sustainability are the two qualities we can never be satisfied with. This is a continuous process, looking for perfection. Can we meet the goal of zero waste? Can we meet the goal of best quality? We are well on our way. And we make an important choice for the environment.
You already notice the quality of the products the first time you hold them in your hand. Whether it is high quality retail diet, microfibre of recycled plastics or biodegradable chemicals. Turisimo is quality with environment in memory. Always.
We have taken first, important steps in the fight for a better environment – without compromising on quality. Now we’re going to go all the way together.»