☰ Meny
Garasjetid har fått ny logo og profil av Affair.

Garasjetid med nypolert profil

Garasjetid tar sikte på å bli den nye kongen i bilpleiemarkedet. Garasjetid.no er en komplett nettbutikk for de som bruker all sin fritid i garasjen. Garasjetid selger det råeste innen bilpleieprodukter og produkter som gjør garasjen til den ultimate man cave. Målgruppen strekker seg fra de som trenger å vite hvordan man vasker bilen riktig til de som er beinharde entusiaster, her snakker vi detailing og gnukking på aller høyeste nivå.

Bjørn Aage Bredal, som står bak konseptet, byr på utrolige mengder med kunnskap og deler generøst ut både artikler og filmer om bilpleie. Garasjetid vil også by på intervjuer med leverandører og dedikerte entusiaster. Det er utrolig mange bilentusiaster der ute som tilbringer mye tid i garasjen. Garasjetid er jo som kjent skikkelig kvalitetstid. Alt i alt et solid og spennende konsept for Affair å jobbe med.

Affair har utviklet logo og visuell profil, samt design på nettbutikken garasjetid.no. Profilen er tuftet på detailing og kvalitet, i et classy sorthvitt-uttrykk. Sorthvitt er tidløst, oser kvalitet og er et veldig funksjonellt uttrykk da logoen skal stå godt sammen med hundrevis av produkter med ulike farger. Logoen er satt i en skjoldform slik at den alltid fremstår godt lesbar. Formen på symbolet er også designet for å fungere optimalt i sosiale medier, som er en viktig kanal for Garasjetid.

Profilen er ikke overlesset med designelementer og grafisk støy, da produktene skal få rom til å skinne på nettbutikken. God produktpresentasjon har vært en viktig føring i selve designprosessen. Nettsiden vil også ha sekundære farger, som varm gul, da nettbutikken har behov for funksjonelle elementer som har behov for å stå ut på en tydelig måte. Det skal være enkelt å finne frem til riktig produkt og enkelt å kjøpe på garasjetid.no.

Nettsiden vil bli lansert senere denne høsten. Dette har vært en veldig spennende og morsom case å jobbe ut. Arbeidet har vært preget av en less is more-tilnærming med nerding på detaljene. Akkurat slik vi liker det. Her har vi virkelig latt detaljene skinne!

Trenger du hjelp med logo og profil?
Ta kontakt med oss!

 

Garasjetid har fått ny design av logo og profil av Affair.

Garasjetid det nye innen bilpleie, har fått ny design av logo og profil av Affair.

Nytt design på klær

Garasjetid er den nye kongen av bilpleie.