For folk med hjelm på jobb
Vi har designet ny logo for Munio, et teknologiselskap med fokus på tilgangs- og klareringssystemer for høyrisikoområder og bransjer, i tillegg til å levere tradisjonelle LMS-systemer og e-læringskurs. Er det glatt, høyt, varmt, eksplosiver – trengs ekstra trygghet på at alle arbeidstakere befinner seg på områder hvor de er klarert.
I forbindelse med at Munio nå skal jobbe mer internasjonalt, ønsket de en rebranding. Munio har tidligere hatt stor fokus på e-læring og brukte en ugle som logo. Nå ønsker de å fremstå som den selvsagte leverandøren av access-system til industriparker. I prosessen med å utvikle en ny logo og profil, jobbet vi frem 3 kjerneord som danner utgangspunktet for videre design:
Smart
Easy
Safe
Til den nye profilen har vi designet en illustrasjonsstil som skal være med å illustrere hva Munio gjør for bedrift og arbeidstaker, f.eks hvilke områder er du som arbeidstaker klarert for. Når vi har valgt å bruke en tegneserie-aktig måte å illustrere på, er dette med på å underbygge hvor enkelt det er å bruke Munio.
Fargepaletten er basert på farger fra industrien; stålblå, signalgul og oransje.
Munio hjelper folk med hjelm på jobb.
«Munio er ledende leverandør av LMS og Access til industrien i Norge: 180 000 bruker fordelt på 25 000 industriforetak. Munio er enkelt og rimelig å bruke, og gir HMS-ansvarlig 100% trygghet på at alle arbeidstakere befinner seg der de har adgang.»
Logo?
Ta kontakt, så avtaler vi en uforpliktende prat.