Horten Havn lanserer et moderne bryggeanlegg på Indre Havn i Horten. Båthavnen har fått navnet Bankløkka Båthavn basert på lokal historikk. Båthavnen er et fremtidens havneanlegg tilrettelagt for lading av elbåter og med universell utforming. Profilens verdibærere er tradisjonelt, destinasjon, smarthet og med en real feel good faktor. Affair har utviklet identitet, kampanjeside, reklamekampanje og ikke minst; et giga QR-skilt på havneområdet. Kjernen i konseptet er «kortreist båtlykke», dette er tuftet på Hortens beliggenhet fra Oslo og omegn, nærheten til Horten by, samt den korte sjøveien ut til perlene i Ytre Oslofjord.
Det er veldig populært med båt nå, og det er skikkelig rift om gode båtplasser. Horten med sin gode beliggenhet og nærhet til Ytre Oslofjord er veldig aktuell for en stor målgruppe. Bankløkka Båthavn har hele 160 båtplasser å tilby et sultent marked. Kampanjen har gått i lokalaviser, båtmagasiner og på sosiale medier med stor suksess! Gratulerer til alle som har sikret seg båtplass på en av de kanskje flotteste båthavnene langs Ytre Oslofjord.
«Vi har klart å fylle 120 av de 160 båtplassene i den nye havna på en drøy måned, noe som er over all forventning. Affair har utviklet profil, kommunikasjonskonsept, mediestrategi og annonser på kort tid, og jobben de har gjort har vært helt uvurdelig for å få fylt disse båtplassene. Prosjektet ble ledet og gjennomført på en effektiv og proff måte, og vi er veldig fornøyd med resultatet.»
Espen Eliassen – Havnefogd, Horten Havnevesen