Roy Rismoen, Hairport, i en grønn VW Boble
ca se

Roy Saksehånd

Det er plass til lengre formater i dagens historiefortelling, og mange kommersielle historier fortjener ekstra plass og tid. Frisørkjeden Hairport ville lage en dokumentar om gründeren som startet det hele – Roy Rismoen.

Historien til Roy er sterk. Fra den «tilfeldige» måten han kom inn i bransjen på 70-tallet, til en periode som nesten tok helt knekken på han. Motstandsdyktighet, arbeidsvilje, talent og raushet har skapt Hairport til det de er i dag, nemlig en sterk frisørkjede med over 20 salonger.

Ta av deg maska! Du kan gjøre det i en enkel «bakomfilm» med kort levetid i sosiale medier, men du kan også gjøre det i et lengre format for å forme både intern kultur og eksternt omdømme over lengre tid.

 

Har du en historie verdt å fortelle?

Ta kontakt! Vi drodler gjerne sammen med deg.

Roy Rismoen, Hairport
HairportRoy Rismoen og Tina Hansen Rismoen, Hairport